piątek, 21 listopada 2014


                                                  JEDYNE NÓŻKI NA MILION !!!

   Pewnie zastanawiacie się jak wyglądam naprawdę?
Mam jedyne w swoim rodzaju niepowtarzalne nóżki,które nie chcą się wyprostować,próbuje je rozciągać ale one nie chcą mnie słuchać. Kiedy byłam malutka myślałam że każdy wygląda tak samo jak ja ale teraz widzę,że coś jest z nimi nie tak...inne dzieci biegają,skaczą,chodzą a ja "chodzę" na rączkach...moje stópki i paluszki są bardzo malutkie,nie mogę nimi ruszać...dużo ćwiczę żeby dorównać moim rówieśnikom. Moje plecki też nie są proste,ja nie mogę siedzieć prosto, mój kręgosłup zaczyna się wyginać. Dobrze, że mam mocne rączki one pomagają mi się poruszać...Wszyscy zastanawiają się jak mi pomóc...dużo podróżuje do takich Panów,którzy leczą nóżki dzieci. Ale zawsze mówią, że moich nie idzie wyleczyć...

Wiem, że nie możecie sobie wyobrazić jak wyglądam dlatego mama zrobiła mi zdjęcia...











   Teraz kiedy już wiecie jak wyglądam naprawdę może będziecie chcieli mi pomóc?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz